BOTA

Snickers i kërkon falje Kinës që e quajti Tajvanin vend të pavarur në një reklamë

16:27 - 06.08.22 Gazeta Shqiptare
GSH APP Download on Apple Store Get it on Google Play

Gjigandi amerikan i ëmbëlsirave Mars Wrigley ka kërkuar falje dhe ka thënë se “respekton sovranitetin kinez” pas një reklame për çokollata Snickers që paraqiste Tajvanin si një “vend”.




Kina thotë se ishulli prej 23 milionë banorësh, edhe nëse sundohet nga një regjim rival kinez, duhet të ribashkohet me pjesën tjetër të territorit kombëtar. Ai kundërshton çdo njohje ndërkombëtare të Taipeit.

Videoja promovuese për një ngjarje me Snickers dhe grupin muzikor të Koresë së Jugut BTS përfundoi me frazën “e disponueshme vetëm në vendet e mëposhtme”, duke treguar flamujt e Koresë së Jugut, Malajzisë dhe Republikës së Kinës (Tajvan).

Kjo video, e cila nuk synohej të shfaqej në tregun kontinental kinez, megjithatë u pikas nga përdoruesit kinezë të rrjetit, duke shkaktuar polemika në rrjetet sociale.

“Ne kemi marrë parasysh raportet në lidhje me një ngjarje të Snickers që po mbahet në pjesë të Azisë,” tha Mars Wrigley të premten mbrëma në një deklaratë të postuar në llogarinë zyrtare të Snickers China në Weibo në mediat sociale.

“Ne e marrim këtë shumë seriozisht dhe sinqerisht kërkojmë falje”, vazhdoi gjigandi i ëmbëlsirave, duke theksuar se ne “respektojmë sovranitetin dhe integritetin territorial të Kinës”.

Snickers China më pas postoi një mesazh shtesë në llogarinë e saj në Weibo: “Ka vetëm një Kinë në botë dhe Tajvani është një pjesë integrale e territorit kinez”.

Ky rast vjen në mes të tensioneve Pekin-Taipei pas vizitës në ishull nga Kryetarja e Dhomës së Përfaqësuesve të SHBA Nancy Pelosi, vizitë së cilës Kina po i përgjigjet aktualisht me trajnime ushtarake në shkallë të gjerë rreth Tajvanit.

Mars Wrigley nuk është kompania e parë e huaj që i kërkon falje Kinës pas gabimeve diplomatike nga frika e humbjes së aksesit në tregun e madh kinez.

Në vitin 2019, Dior, në pronësi të gjigantit francez dhe markës luksoze numër një në botë, LVMH, kërkoi falje pasi përdori një hartë të Kinës që kishte lënë jashtë Tajvanin gjatë një prezantimi në një universitet kinez.

Vitin e kaluar, faqja e internetit e gjigantit amerikan të hoteleve Marriott u bllokua për një javë në Kinë. Shkak; Kompania postoi një pyetësor në internet duke u endur nëpër rajonet kineze të Tibetit dhe Hong Kongut, por edhe Tajvanit dhe shumë vendeve të ndryshme.


Shfaq Komentet (0)

Shkruaj nje koment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.