LAJMI I FUNDIT

12 gaforre për 510 dollarë/ Ankesë e re për restorantin në Mykonos: Kemi paguar 500 € për 12 gaforre deti dhe katër pije

21:46 - 09.08.22 Gazeta Shqiptare
GSH APP Download on Apple Store Get it on Google Play

Duket se nuk kanë fund raportimet në mediat ndërkombëtare nga turistët që vizitojnë Mykonos për shumat që u kërkuan të paguanin kur vizituan restorantin tashmë të “famshëm” me këmbët e gaforres “të arta”, DK Oyster.




Më pak se një javë pas dëshmisë së turistëve kanadezë të cilët u detyruan të paguanin rreth 600 dollarë për një pjatë me gaforre deti, restoranti është bërë sërish viral për një tjetër incident të pretenduar zhvatjeje. Këtë herë, DK Oyster thuhet se i ka ngarkuar një çifti amerikan 510 dollarë për dymbëdhjetë gaforre deti dhe katër pije.

“Burri im tha: ‘Duhet të ketë pasur një gabim’,” tha avokatja nga New Jersey, Theodora McCormick, 50 vjeçe, për The Sun për “përvojën e çuditshme” që pati muajin e kaluar ndërsa po pushonte me burrin e saj në ishullin Cyclades. Ai tha se ata po kërkonin një taksi për t’u kthyer në hotelin e tyre kur panë një tabelë jashtë DK Oyster që shpjegonte se ata mund të merrnin një taksi vetëm nga brenda dyqanit.

“I thashë burrit tim, ‘Pse të mos telefonojmë një taksi dhe të pimë një pije”, tha McCormick, duke shtuar, “Ky ishte gabimi im i madh”.

Dy turistët amerikanë kuptuan se diçka e çuditshme po ndodhte kur i kërkuan një kamarieri listën e koktejve dhe ai u dha atyre një listë me opsionet e pijeve. Ata nga ana e tyre porositën dy birra, dy martini dhe 12 gaforre deti, të cilat dyshohet se kamerieri i ka “detyruar” t’i porosisin.

Dhe ndërsa çifti ishte përgatitur për çmimet premium të porosisë së tyre, ata nuk mund ta imagjinonin shumën e egër që do të dilte përfundimisht në faturë.

“Ishte Mykonos – ne e dinim se do të ishte qesharake… 250 apo më shumë euro, kjo është ajo që ne po mendonim”, tha McCormick. “Por kur e morëm faturën, pamë se ishte rreth 500 euro”.

Kur ata u përpoqën të ankoheshin për faturën, çifti u rrethua nga “një grup kamerierësh të mëdhenj meshkuj”, të cilët nuk do të largoheshin derisa McCormick dhe burri i saj ranë dakord të hiqnin paratë nga kuletat e tyre.

“I thashë burrit tim: Jemi në një vend të huaj. Është qesharake, por me sa duket kjo është një lloj mashtrimi. Ne do të paguajmë dhe do të përpiqemi ta zgjidhim me kompaninë tonë të kartave të kreditit më vonë”, tha avokati 50-vjeçar.

Shqetësimet e saj u konfirmuan kur ajo u kthye në hotel me bashkëshortin e saj dhe lexoi mjaft komente negative për DK Oyster në faqen Tripadvisor. Ajo tha se restoranti kishte vetëm 2.5 nga 5 yje, bazuar në 1,576 komente nga klientët e pakënaqur, të cilët e përshkruan restorantin si një “travesti absolute” të drejtuar nga “hajdutët” dhe “vendi më i keq në të gjithë Greqinë”.

McCormick tha se ajo ndihej veçanërisht budallaqe pasi “Unë zakonisht nuk bie pas këtyre llojeve të mashtrimeve”. Në të njëjtën kohë, ai akuzoi kompaninë për zbatimin e një “modeli të çuditshëm biznesi” të bazuar në “vjedhjen e turistëve dhe për t’i bërë njerëzit të pakënaqur”.

Natyrisht, avokatja dhe bashkëshorti i saj nuk janë të parët që dyshohet se janë mashtruar nga DK Oyster, pasi ka pasur një sërë ankesash të ngjashme.

Megjithatë, pronari Dimitris Kalamaras i mohoi pretendimet, duke pranuar komentet e shumta të këqija në Tripadvisor, por këmbëngul se ato janë të gjitha false.

Fatkeqësisht, të gjithë ne që punojmë në sektorin e hotelerisë na kanë afruar ‘influencues’ famëkeq, të cilët në vend që të sigurojnë bukën e gojës duke promovuar produkte dhe shërbime për audiencën e tyre, u bëjnë presion bizneseve të caktuara”, tha ndër të tjera Kalamaras.


Shfaq Komentet (0)

Shkruaj nje koment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.