BOTA

Stërvitja që ndërton një trup të fortë dhe të bukur: një trajner grek e rekomandon fuqimisht atë (gjithashtu) për gratë

18:18 - 25.09.22 Gazeta Shqiptare
GSH APP Get it on Google Play

Nevoja për stërvitje nuk ndalet kurrë. Ndërsa plakemi, disa ndryshime në trup dhe organizëm janë të pashmangshme, por një program i planifikuar mirë mund të ketë një efekt afatgjatë në shëndetin, fitnesin dhe mirëqenien e përgjithshme. Elementi kryesor i tij është trajnimi i forcës, nëse vërtet dëshironi të ndërtoni një trup të fortë dhe të bukur ose një gjashtëshe të paimagjinueshme. Këtu janë gjashtë arsye të mira për ta vendosur atë në jetën tuaj.




Parandalimi i shtimit të yndyrës në bark: Trajnimi i forcës është provuar të jetë më efektiv se ushtrimet kardiovaskulare në parandalimin e shtimit të yndyrës në bark. Kur përfshihen në një rutinë ushtrimesh, ne jo vetëm djegim kalori, por gjithashtu rrisim masën muskulore, e cila stimulon metabolizmin.

Funksioni më i mirë kardiovaskular: Yndyra e barkut (e njohur edhe si yndyra viscerale) gjendet në dhe rreth organeve vitale dhe shoqërohet me një rrezik në rritje të sëmundjeve kardiovaskulare (CVD). Yndyra viscerale është e lidhur me CVD sepse është e lidhur me lirimin e disa proteinave dhe hormoneve që shkaktojnë inflamacion. Ky inflamacion është treguar se dëmton enët e gjakut, rrit presionin e gjakut dhe çon në probleme të tjera të zemrës. Kështu, parandalimi ose reduktimi i yndyrës së tepërt të barkut përmes stërvitjes së forcës mund të përmirësojë shëndetin e zemrës.

Rreziku i reduktuar i kancerit: Yndyra viscerale jo vetëm që rrit rrezikun e sëmundjeve të zemrës dhe diabetit, por gjithashtu lidhet me një rrezik në rritje të kancerit. Hulumtimet nga revista Oncogene botuar në vitin 2017 treguan se qelizat dhjamore viscerale prodhojnë nivele të larta të një proteine ​​që shkakton kancer të quajtur faktori i rritjes së fibroblastit-2, ose FGF2.

Rreziku i reduktuar i lëndimeve: Të kesh një bazë të mirë muskulore është e rëndësishme për çdo lëvizje, ekuilibër, koordinim dhe parandalim të lëndimeve. Nëse një muskul është shumë i dobët, ai ushtron më shumë stres në tendinën e tij lidhëse dhe me kalimin e kohës mund të çojë në tendinit.

Përmirësimi i shëndetit mendor: Gruaja moderne përballet çdo ditë me misione të shumta për të përmbushur. Për ta bërë këtë, ajo para së gjithash duhet të ndihet e fortë jo vetëm fizikisht, por edhe mendërisht. Trajnimi i forcës zvogëlon simptomat e depresionit klinik dhe ankthit, ndër të tjera përmes endorfinës që prodhon dhe imazhit të përmirësuar të trupit tonë.

Parandalimi dhe menaxhimi i osteoporozës: Një trup i fortë ka edhe kocka të forta, me ushtrimet e qëndrueshme që rrisin ndjeshëm dendësinë e tyre. Sa herë që një muskul tkurret, ai tërheq kockat me të cilat është ngjitur, duke stimuluar qelizat brenda tyre për të prodhuar proteina strukturore dhe për të transportuar minerale në kockë.

Këshillë: Për rezultate më të mira, jepni përparësi ushtrimeve të forcës në një pozicion në këmbë, si p.sh. squats dhe lunges.

* Ioanna Laumtzi është një konsulente Fitness, themeluese e IL Exclusive Fitness Gym /Personal Training Gym. Për Smart Workouts vizitoni faqen e saj në Instagram.


Shfaq Komentet (0)

Shkruaj nje koment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.