AKTUALITET

Twitter-i i Elon Musk dështon në testin e parë të dezinformimit të BE-së

15:10 - 09.02.23 E.D
GSH APP Download on Apple Store Get it on Google Play

Twitter dështoi të përfundojë testin e tij të parë të Bashkimit Evropian për mënyrën se si merret me dezinformimin, vetëm disa muaj përpara ligjit kryesor të bllokut për përmbajtjen – Aktit të Shërbimeve Digjitale – dhe gjobat e tij potencialisht gjithëpërfshirëse do të fillojnë të zbatohen.




Dhjetëra kompanive të teknologjisë, duke përfshirë firmat e mëdha të mediave sociale si Twitter, YouTube, Facebook dhe TikTok, iu kërkua të dorëzonin një raport këtë muaj se si e zbatuan kartën e BE-së kundër dezinformimit, Kodin e Praktikës për Dezinformimin e vitit 2022, të rënë dakord në qershor 2022. Firmave të teknologjisë iu kërkua të siguronin qindra numra dhe të dhëna të detajuara se si trajtojnë gënjeshtrat dhe ndërhyrjet e huaja në platformat e tyre.

Por rrjeti social Twitter i Elon Musk ishte e vetmja kompani teknologjike që dha një raport jo të plotë, pa të dhëna dhe pa informacion se cili është plani i saj për të bashkëpunuar me kontrolluesit e fakteve, sipas Komisionit Evropian.

“Jam e zhgënjyer kur shoh se raporti i Twitter mbetet pas të tjerëve”, tha në një deklaratë zëvendëspresidentja për vlerat e Komisionit Evropian, Věra Jourová. “Pres një angazhim më serioz ndaj detyrimeve të tyre që rrjedhin nga Kodi”.

Twitter nuk iu përgjigj menjëherë një kërkese për koment.

Kodi është vullnetar. Por duke respektuar, kompanitë e mediave sociale mund të lehtësojnë disa nga detyrimet e tyre të pajtueshmërisë sipas Aktit të Shërbimeve Digjitale (DSA) dhe të shmangin gjobat deri në 6 për qind të të ardhurave të tyre globale nëse bien në kundërshtim me standardet. Platformat e Big Tech me më shumë se 45 milionë përdorues në BE do të fillojnë të përballen me hetime në shtator të vitit 2023 dhe Twitter pritet të bjerë nën këtë kategori.

Ndër të dhënat që firmave të mediave sociale iu kërkua të siguronin janë: Si zbulojnë dhe ndalojnë fushatat e koordinuara të manipulimit të huaj; si u shkurtuan paratë e reklamave për aktorët e propagandës; si i etiketojnë reklamat politike dhe i lejojnë studiuesit të kenë akses në të dhënat e tyre. Të gjitha të dhënat duhej të ndaheshin për secilin nga 27 vendet e BE-së.

Twitter pritet gjithashtu të shkurtojë aksesin e lirë të studiuesve në të dhënat e tij nga 13 shkurti. Shumë nga punonjësit e Twitter që punojnë për çështjet e besimit dhe sigurisë ose janë pushuar nga puna ose janë larguar nga kompania që kur manjati i teknologjisë Musk bleu Twitter në fund të tetorit 2022.

“Nuk është për t’u habitur që shkalla e cilësisë ndryshon shumë sipas burimeve që kompanitë i kanë akorduar këtij projekti,” tha komisioneri i tregut të brendshëm Thierry Breton në një deklaratë.

Raportet mbi kartën e rinovuar të BE-së për dezinformimin pritet të publikohen më vonë të enjten. Më shumë se 30 platforma dhe organizata kanë nënshkruar për iniciativën. Një raund tjetër raportesh do të vijë në korrik.


Shfaq Komentet (0)

Shkruaj nje koment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.