Kryesore

Nëse doni bark të sheshtë, ka një frut që duhet ta hani me shumicë!

12:47 - 04.08.21 gsh

Me siguri jeni fiks në kohën që do të doni të shmangni fryrjen e barkut dhe na lini t’ju themi se nuk jeni të vetmit! Çfarë mund të bëni është të shtoni ananasin në dietën tuaj ushqimore.



Ky frut tropikal, i pasur me enzimën bromelain, ndihmon në shpërbërjen e proteinave dhe thjeshton tretjen, duke parandaluar kështu fryrjen e barkut. Kështu, në fund të vakteve, në vend të ëmbëlsirës, freskohuni me pak ananas. Dhe nëse nuk jeni fanse të ananasit, papaja gjithashtu ndihmon tretjen. Nëse ananasi ndikon në pjesën më të vështirë për të humbur peshë, lista e frutave më poshtë ju ndihmojnë të digjni më shumë kalori!

Selino

Sekreti i selonosë është shumë i thjeshtë: përmban shumë pak kalori dhe të ndihmon të djegësh më shumë kalori nga sasia që ti ke ngrënë. Selino ka shumë ujë në përbërje dhe kjo e bën shumë të përshtatshme si pjesë e një diete të balancuar. Gjithsesi nuk është e përshtatshme për një dietë vetëm me këtë ushqim pasi trupi nuk do arrinte të merrtë të gjitha mineralet dhe vlerat e nevojshme. Zgjidhja më e mirë është kombinimi me ushqime të tjera.

Drithërat e plota

Studimet kanë treguar se drithërat e plota janë më të shëndetshmë se ato të rafinuara, ato ulin rrezikun për smundjet kronike. Këto drithëra janë shumë të mira në dieta sepse duan më shumë kohë të treten dhe ju nuk do ta ndieni urinë për një kohë më të gjatë. Ato janë të pasura me disa vitamina, minerale dhe karbohidrate.

Çaji jeshil

Nëse ende nuk e keni zbuluar sa benefite ka ne metabolizëm çaji jeshil, atëherë ka ardhur koha ta bëni. Kjo pije e ngrohtë aziatike është bërë diçka e zakonshme në jetët tona por ne nuk mund të harrojmë vetitë e tij të jashtëzakonshme. I pasur në antioksidantë, çaji jeshil e nxit metabolizmin dhe ju ndimon të humbni peshë. Thjesht pini një filxhan nga ky çaj aromatik dhe bëjini një nder trupit tuaj.

Omega 3

Është provuar shkencërisht se Omega 3 funksionon si një rregullator për organizmin. Omega 3 është një acid yndyror që ndikon hormonet të cilat përcaktojnë se sa shpejt digjen kaloritë. Duke qenë se ky përbërës nuk prodhohet nga trupi ynën ne mund ta marrim atë vetëm duke ngrënë peshk (salmon, ton, herring).

Avokado

Konsumimi i avokados përshpejton metabolizmin dhe ruan pjesën e qelizave që prodhojnë energjinë nga dëmtimet. Për më tepër avokado ka disa efekte mbi shëndetin tonë. Ul nivelin e kolesterolit, shëron plagët, pakëson mundësitë e sëmundjeve të zemrës dhe atakeve kardiake dhe bën shumë mirë për sytë dhe flokët. Për një mëngjes të shpejtë e të shëndetshëm mud të hani  gjysmë avokado me domate  dhe pak kripë por mund të provani një sërë recatash me këtë ingredient të mrekullueshëm.

Farat Chia

Këto fara janë të pasura në proteina, fibra dhe yndyrna omega 3. Ato ndihmojnë si përshpejtues të metabolizmit, shtyrës të urisë dhe aktivizojnë glukagonin, hormonin për djegien e dhjamit. Lërini në ujë farat për 15 minuta deri sa të fryhen gati 10 herë më shumë se përmasat fillestare. Ato ju japin ndjesinë e të ngrënit për një kohë më të gjatë dhe ju ndalojnë të hani më shumë seç duhet. Mund t’i shtoni në lëngjet e frutave, sallata, ose në kos.

Arrat braziliane

Një nga ushqimet më të shijshme që mund të hani për të djegur shumë kalori janë arrat braziliane. Këto arra përshpejtojnë metabolizmin dhe ndihmojnë shumë dhe në luftimin e celulitit nxisin punën e sistemit imun. Mund të përdoren shumë mirë në sallatat e frutave ose të grira në qumësht me pak vanilje.

Shfaq Komentet (0)

Shkruaj nje koment

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

* *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.