BLUETOOTH

Epoka e egoizmit në udhëtimet luksoze! Rritja e pasurisë deri në vitin 2030 do të krijojë tendenca të reja udhëtimi

17:06 - 02.10.23 E.D
GSH APP Download on Apple Store Get it on Google Play

Udhëtimet luksoze duket se po hyjnë në një epokë të re, në epokën “unë”, me përfaqësuesit e saj të organizuar për të mirëpritur situatën e re të udhëtimeve, e cila pritet të jetë shumë e ndryshme nga tendencat që mbizotëronin para dhe pas pandemisë.




Në veçanti, në një diskutim të kohëve të fundit mbi Artin e Mikpritjes Britanike të organizuar nga Walpole, organi zyrtar i sektorit të luksit në Mbretërinë e Bashkuar, anëtarët e komunitetit të stilit të jetesës luksoze dhe markave të udhëtimit në Mbretërinë e Bashkuar eksploruan gjetjet e Artit të Mikpritjes Luksoze Britanike, të artit që përbën mikpritje luksoze.

Ndër të tjera, paneli përfshinte z. Charles Oak, Drejtor i The Londoner Hotel, Julia Perowne, Themelues dhe Drejtor Ekzekutiv i Perowne International, Jules Maury, Shef i Programit për Scott Dunn Private, Jenny Southan CEO i Globetrender dhe Gary Franklin, Zëvendës President i Lartë i Train dhe Cruise në Belmond.

Si pjesë e diskutimit, u analizua çështja e shfaqur e epokës së egoizmit në udhëtime. Në veçanti, znj. Southan përmendi se veçanërisht turizmi luksoz duket se po hyn në epokën “unë”. Nga njëra anë, bota e turizmit ka folur shumë për qëndrueshmërinë dhe udhëtimin e përgjegjshëm, por në të njëjtën kohë, një sasi e madhe pasurie po bën të ndjehet prania e saj, veçanërisht në Azi. Ky fakt pritet të krijojë një lloj të ri impulsi, i cili do të shfaqet si kërkim i vetëkënaqësisë, hedonizmit, dekadencës, kënaqjes, përkëdheljes, në fund të fundit të kënaqjes së “Unë”.

Pra, ekziston një kontradiktë, e cila qëndron kryesisht në natyrën njerëzore: qeniet njerëzore janë tepër elastike, dhe me këtë vjen edhe kjo ndjenjë e mohimit. Njerëzit mund dhe vazhdojnë, edhe kur bota po përjeton fatkeqësi, gjë që është e mirë nga njëra anë, por mund të bëhet edhe e dëmshme. Megjithatë, ky është drejtimi i gjërave, sipas konkluzioneve të ekspertëve, pasi me çdo trend lind një prirje e kundërt.

Këto paradokse nuk janë të panjohura në natyrë, por as në udhëtime. Udhëtimi, nga njëra anë, do të jetë shumë më etik dhe më i qëndrueshëm, por industria e udhëtimit duhet të shmangë trendin e atribuimit të vazhdueshëm të përgjegjësisë tek konsumatorët. Për shembull, gjurmët e karbonit i bëjnë udhëtarët të ndihen keq, por nga ana tjetër duan të udhëtojnë, të kenë eksperienca të reja dhe të kalojnë mirë. Pra, është industria e udhëtimeve ajo që do të duhet të mbajë mbi supe fajin dhe të sigurohet që zvogëlon gjurmën e saj të karbonit, thekson zonja Southan.

Rritja e pasurisë krijon tendenca të reja udhëtimi

Udhëtimet pritet të kenë një vlerë prej 15.5 trilionë dollarë deri në vitin 2030, nga 9.5 trilion dollarë që kanë sot. Tani për tani në planet, ka rreth 2700 miliarderë – nga këta, ka 171 miliarderë dhe 2.8 milionerë në Angli. Mund të mos jenë shumë, por deri në vitin 2030, ekspertët parashikojnë se do të ketë 50 milionë milionerë në Kinë dhe gjashtë milionë milionerë në Indi. Në të njëjtën kohë, në pak vite, rreth 13% e popullsisë së Singaporit do të jenë milionerë në dollarë. Prandaj, brenda 7 viteve do të ketë shumë para në botë dhe shumica e këtyre njerëzve, që do t’i kenë, do të duan t’i shpenzojnë për udhëtime.

Për këtë arsye, ofertat për eksperienca të reja, të pazakonta tashmë janë në rritje. Për shembull, në Singapor, WATG, një lider në dizajnin e integruar të mikpritjes luksoze që nga viti 1945, ka zbuluar 5 tendenca në zhvillim që do të formësojnë industrinë e mikpritjes në Azi Paqësor nga viti 2024 e tutje. Me kthimin e udhëtimeve, preferencat dhe pritshmëritë e konsumatorëve kanë evoluar, siç dëshmohet nga rritja e kërkesës për përvoja të synuara. Këto tendenca përfshijnë bashkëpunimin e markave luksoze me përvoja të udhëtarëve me vlerë të lartë neto, krijimin e klubeve private, zhvillimin e rezidencave të markave, si dhe konceptet e mikpritjes të miratuara nga të famshëm.

Kapeni ditën

Një shembull tjetër është rritja me 40 % e udhëtarëve që nuk duan të presin deri në pension për të shijuar jetën. Ky trend i ri krijoi udhëtimet me titullin “Seize the Day”. Në thelb, këto janë udhëtime që zhvillohen në data të rëndësishme për udhëtarin, si ditëlindje apo përvjetorë, duke përfshirë të gjitha ato elemente që ai kërkon, për ta bërë udhëtimin e tij sa më të përsosur, sipas tij. Kjo rezulton në udhëtime luksoze të porositura, të formuara pas diskutimeve të plota me udhëtarin e mundshëm, që me ndrojtje, por me siguri, po përshkruan këtë epokë të re të egoizmit në udhëtim.


Shfaq Komentet (0)

Shkruaj nje koment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.