LAJMI I FUNDIT

Si ndikon mungesa e gjumit në shëndetin dhe peshën tonë, ja sa orë duhet të flini në ditë

21:21 - 04.12.23 E.P
GSH APP Download on Apple Store Get it on Google Play

Gjumi adekuat dhe cilësor është jashtëzakonisht i rëndësishëm për të qëndruar të shëndetshëm, aktiv dhe në humor të mirë.




Dhe kjo sepse privimi i tij çon në një sërë problemesh, një prej të cilave është mosfunksionimi i zorrëve që mund të shkaktojë fryrje, gazra, kapsllëk dhe madje edhe rritje të rrezikut për sëmundje kardiovaskulare.

Çrregullimet organike të shkaktuara nga gjumi i dobët nuk mund të linin natyrshëm peshoren tonë.. të paprekur.

Sa ndikon gjumi “i keq” në shëndetin e zorrëve dhe peshën tonë

Gjumi i pamjaftueshëm dhe me cilësi të dobët mund të çojë në dysbiozë, pra në simbiozë jo harmonike të popullatave bakteriale të zorrëve dhe rritje të tepërt të baktereve të caktuara. Si rezultat, trupi ynë vihet në rrezik të çekuilibrit hormonal, obezitetit dhe zhvillimit të diabetit të tipit 2.

Më konkretisht, kur bëhet fjalë për peshën tonë, mungesa e gjumit mund të rrisë sasinë e kortizolit të prodhuar, hormonit të njohur të stresit. Nivelet e larta të kortizolit kontribuojnë në shtimin tonë në peshë, edhe nëse hamë pak dhe ushtrohemi çdo ditë.

Kortizoli i ngritur redukton kimikatet e trurit si serotonina dhe dopamina, dhe ne përfundojmë duke ngrënë nga frustrimi. Kur nuk qëndron lart gjatë gjithë kohës, trupi gabimisht mendon se është i uritur dhe fillon të grumbullojë yndyrë.

Në praktikë, kortizoli i lartë nuk është gjë tjetër veçse një përpjekje e trupit për të na mbrojtur nga stresi që e shkaktojmë për shkak të gjumit tonë të dobët ose të pamjaftueshëm. Pra, rrit sheqerin për të mbrojtur trupin nga situatat stresuese dhe në fund ne përfundojmë me dëshira intensive dhe rritje të depozitimit të yndyrës.

Gjumi i mirë nuk është një luks, por një domosdoshmëri

Cikli gjumë-zgjim rregullon shumë funksione të rëndësishme të trupit tonë dhe për fat të keq ne nuk i kushtojmë vëmendjen që duhet, duke dëmtuar kështu shëndetin tonë.

Pra, mendoni për gjumin si një “investim” të jetës për një shëndet të mirë sot dhe në planin afatgjatë dhe bëjeni atë prioritet. Pavarësisht nga marrëdhënia juaj aktuale me të, jepini vetes 7 deri në 9 orë gjumë çdo ditë, ose të paktën synoni këtë qëllim duke bërë ndryshime të vogla por domethënëse në zakonet ose ndjenjat që po ju privojnë nga ai.


Shfaq Komentet (0)

Shkruaj nje koment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.