LAJMI I FUNDIT

Nga kosi dhe kumbulla/ Lehtësojnë kapsllëkun, ja ushqimet që duhet të konsumoni

09:26 - 22.02.24 a.d
GSH APP Download on Apple Store Get it on Google Play

Me stilin e ulët të jetesës dhe zakonet e këqija të të ngrënit, gjithnjë e më shumë njerëz vuajnë nga lëvizjet e parregullta të zorrëve. Ka shumë arsye që mund të çojnë në kapsllëk, duke përfshirë stresin dhe problemet me tretjen, por zakonet e gabuara të të ngrënit janë fajtori më i madh.




Pra, ekziston një grup ushqimesh që mund t’ju ndihmojë të reduktoni simptomat e kapsllëkut. Por konsultohuni me mjekun tuaj nëse keni kapsllëk kronik.

Luleshtrydhet

Luleshtrydhet njihen për aftësinë e tyre për të forcuar sistemin imunitar, sepse janë të pasura me vitaminë C. Sasitë e larta të fibrave të tretshme të pranishme në farat e luleshtrydhes ndihmojnë në lehtësimin e kapsllëkut në mënyrë natyrale. Mjafton një grusht luleshtrydhe në ditë..

Kos

Edhe pse produktet e qumështit tentojnë të përkeqësojnë simptomat e kapsllëkut, kosi mund t’i zvogëlojë ato. Kjo për shkak se përmban probiotikë, të cilët janë baktere të mira që mbajnë sistemin tuaj të zorrëve të shëndetshëm.

Kumbulla

Kumbullat përmbajnë sorbitol i cili shërben edhe si laksativ, duke ndihmuar jashtëqitjen.

Bollgur

Ndoshta zgjedhja më e njohur për mëngjes pas vezëve. Bollguri ndihmon ata që vuajnë nga kapsllëku.

Fara liri

Farat e lirit janë të mbushura me lëndë ushqyese. Vetëm një lugë gjelle fara liri përmban 3 gram fibra, që është 8-12% e marrjes së rekomanduar ditore për burrat dhe gratë, përkatësisht. Mund të shtoni fara liri në shumë vakte dhe smoothie.

Fasule të zeza

Një filxhan fasule të zeza i siguron trupit tuaj më shumë se 15 gram fibra të tretshme, e cila luan një rol jetik në lëvizjet e zorrëve.

Brokoli

Brokoli përmban rreth 10% të marrjes së rekomanduar ditore të fibrave dietike, duke siguruar tretje të shëndetshme.

Bajame

Të pasura me yndyrna të shëndetshme, bajamet përmbajnë shumë lëndë ushqyese, duke përfshirë fibrat e tretshme. Megjithatë, kërkohet moderimi. Synoni të hani jo më shumë se një grusht bajame në ditë.

Nëse vuani nga kapsllëku kronik, shtimi i këtyre ushqimeve në dietën tuaj nuk do t’ju ndihmojë. Shihni mjekun tuaj sa më shpejt të jetë e mundur dhe rishikoni stilin e jetës dhe zakonet tuaja të të ngrënit për të inkurajuar një lëvizje të shëndetshme të zorrëve.


Shfaq Komentet (0)

Shkruaj nje koment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.