LIFE STYLE

Si të bëheni një person mëngjesi

10:59 - 14.05.22 Gazeta Shqiptare
GSH APP Get it on Google Play

Të zgjoheni herët nuk do të thotë që nuk flini mjaftueshëm. Në vend të kësaj, do të thotë të mos humbasësh orët e para të ditës në shtrat. Është shumë ndryshe. Cili është sekreti për të qenë një person që zgjoheni herët?



Vendosni një objektiv të ri për gjumin dhe zgjimin. Orari juaj i ri i gjumit duhet të marrë parasysh nevojën tuaj për gjumë. Ndryshoni gradualisht orarin e zgjimit dhe të gjumit me 30 minuta çdo disa ditë derisa të arrini objektivin tuaj të ri për gjumë-zgjim.

Jini vigjilentë ndaj ekspozimit ndaj dritës. Jepini përparësi ekspozimit ndaj dritës si pjesë e rutinës suaj të mëngjesit. Dilni në dritë të fortë për të paktën 10 minuta sapo të zgjoheni. Nëse drita natyrale nuk është e disponueshme, përdorni një llambë.

Lëvize trupin. Ushtrimi ngre temperaturën bazë të trupit tuaj dhe zvogëlon nervozizmin tuaj në mëngjes për t’ju ndihmuar të zgjoheni më lehtë. Si bonus, stërvitjet me intensitet të ulët deri në mesatar rrisin nivelet e energjisë dhe ju ndihmojnë të flini më mirë gjatë natës.

Pini kafeinë në kohën e duhur. Një filxhan kafe ose çaj neutralizon adenozinën që shkakton përgjumje për të lehtësuar zgjimin e mëngjesit. Ju gjithashtu mund ta përdorni atë si një stimulues për të luftuar përgjumjen më vonë gjatë ditës pasi mësoheni me një zgjim të hershëm.

Shmangni alkoolin dhe vaktet e mëdha të mbrëmjes. Shmangni pirjen e alkoolit dhe ngrënien e tepërt para gjumit, përndryshe rrezikoni të prishni gjumin atë natë, duke e bërë më të vështirë zgjimin ditën tjetër. Reduktoni konsumimin e alkoolit 3-4 orë para gjumit dhe kufizoni veten në dy pije maksimumi. Nëse hani pranë shtratit, zgjidhni një vakt të vogël ose meze të lehtë me jo më shumë se 600 kalori.

Përdorni një shtesë melatonine (nëse është e nevojshme). Nëse keni nevojë për ndihmë shtesë për gjumë më herët, merrni parasysh ndihmat natyrale të gjumit si suplementet e melatoninës në vend të medikamenteve të gjumit.

Revista Psikologjia 

Shfaq Komentet (0)

Shkruaj nje koment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.