BOTA

Rënia e meteoritëve gjigantë në Tokë krijoi kontinentet, pohojnë shkencëtarët

23:12 - 10.08.22 K.K
GSH APP Download on Apple Store Get it on Google Play

Kontinentet e Tokës u formuan nga rënia e meteoritëve të mëdhenj deri në rreth 1 miliard vjet nga 4.5 miliardë vitet e ekzistencës së planetit tonë, thonë shkencëtarët që kanë gjetur prova të reja për këtë teori në nëntokën e Australisë.

Studiuesit nga Australia, Kina dhe SHBA, të udhëhequr nga Dr. Tim Johnson i Shkollës së Gjeoshkencave dhe Shkencave Planetare të Universitetit Australian Curtin, të cilët bënë publikimin përkatës në revistën “Nature”, theksuan se ideja që kontinentet u krijuan fillimisht në zonat gjigante të ndikimit të meteorit është propozuar për dekada, por deri më tani nuk kishte asnjë provë të fortë për ta mbështetur atë.

Johnson tha se, këtë herë, “duke ekzaminuar kristalet e vogla të mineralit të zirkonit nga rajoni Pilbara Creighton në Australinë Perëndimore, ku është gjetur mbetja më e ruajtur e kores së lashtë të Tokës, ne zbuluam prova të këtyre ndikimeve gjigante të meteorit. Studimi i përbërjes së izotopit të oksigjenit të këtyre kristaleve të zirkonit zbuloi një proces “nga lart-poshtë” që filloi me shkrirjen e shkëmbinjve pranë sipërfaqes dhe vazhdoi më thellë, në përputhje me efektet gjeologjike të shembjes së gjigantit të meteoritëve.

Studiuesit thanë se “hulumtimi i ri ofron provat e para të forta se proceset që përfundimisht formësuan kontinentet, filloi me goditjet gjigante të meteoritëve, të ngjashëm me ato përgjegjëse për zhdukjen e dinosaurëve, por që ndodhën miliarda vjet më parë.”

Të kuptuarit e formimit dhe evolucionit të vazhdueshëm të kontinenteve konsiderohet i rëndësishëm, duke pasur parasysh se ato strehojnë shumicën dërrmuese të biomasës së Tokës, të gjithë njerëzit dhe pothuajse të gjitha mineralet e rëndësishme të planetit.

“Ndër të tjera, kontinentet janë shtëpia e metaleve kritike si litiumi, zinku dhe nikeli, të cilat janë jetike për teknologjitë e reja të gjelbra të nevojshme për të përmbushur detyrimet tona për të zbutur ndryshimet klimatike”, tha Johnson.

Shfaq Komentet (0)