AKTUALITET

Të rinjtë nuk ia dalin dot me paratë; rreth 50% e tyre bëjnë dy punë

17:24 - 17.05.23 E.D
GSH APP Download on Apple Store Get it on Google Play

Të rinjtë që punojnë dy punë po shtohen bashkë me shqetësimet për paratë.




46% e brezit të 20 e ca vjeçarëve (Gen Z) kanë një punë të dytë me kohë të plotë ose të pjesshme, sipas një ankete nga kompania Deloitte. 37% është treguesi për brezin e Mileniumëve, pak më të mëdhenj se Gen Z.

Anketa e Deloitte përfshin 14.483 të rinj Gen Z, të lindur nga 1996-2010-n dhe 8.373 Milenium, të lindur nga 1981-1995, nga 44 vende të ndryshme të botës.

Në të dy brezat, të rinjtë me dy punë janë shtuar me 7% nga një vit më parë.

“Punët dytësore janë në rritje për të rinjtë ndërsa ata luftojnë për të përballuar jetesën,”  tha Michele Parmelee, udhëheqëse në Deloitte.

Disa nga punët e dyta më të njohura janë shitja e produkteve ose shërbimeve në internet, punë të ekonomisë së shpejtë, shpërndarje e ushqimi ose transport, dyqane artistike ose krijim i përmbajtjes së mediave sociale si influencer.

“Paratë janë arsyeja kryesore pse të rinjtë hyjnë në një punë të dytë,  ka të tjerë që e shohin si rrugë për të zhvilluar hobit e tyre dhe për të fituar nga to. Për të zgjeruar rrjetet e tyre dhe në disa raste të  zhvilluar aftësitë”, thotë Parmelee.

25% e Gen Z dhe 28% e Mileniumëve thonnë se qëllimi kryesor i një pune të dytë  është të fitojnë aftësi dhe të ndërtojnë marrëdhënie, me pak më pak se 1/4 e çdo brezi që thotë se është e lidhur me hobi të tyre ose i ndihmon ata të argëtohen.

Shqetësimet për paratë, megjithatë, janë në krye të të gjitha këtyre deri tani: 38% e Gen Z dhe 46% e Mileniumëve thanë se arsyeja që ata punonin një punë tjetër ishte e lidhur me financat e tyre.

Të dhënat nga sondazhi i Deloitte tregojnë se kostoja e jetesës është shqetësimi më i madh për të rinjtë tani. Kjo është veçanërisht e rëndësishme pasi pak më shumë se gjysma e tyre thonë se jetojnë nga pagesa në pagesë, 5% më shumë se një vit më parë.

Të kesh një punë të dytë është një mënyrë që të rinjtë po përpiqen të zbusin ndikimin e krizës së kostos së jetesës, por të anketuarit thanë gjithashtu se prisnin më shumë për të hyrë në shkallët e pronës ose për të krijuar një familje dhe po blinin më shumë sende të përdorura. gjeti sondazhi.

“Këto breza janë të ngarkuar me pasiguri financiare,” tha Parmelee. “Shqetësimet ekonomike po pengojnë aftësinë e tyre për të planifikuar të ardhmen e tyre dhe duke i bërë ata të shtyjnë vendimet kryesore të jetës”, shton ajo.

Pavarësisht këtyre shqetësimeve, megjithatë, mund të ketë një dritë në fund të tunelit, me 44% të Gen Z dhe 35% të Mileniumëve optimistë se situata e tyre financiare do të përmirësohet së shpejti./CNBC


Shfaq Komentet (0)

Shkruaj nje koment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.