Kuriozitete

Vjedhjet e makinave, ja cilat janë mjetet e preferuara nga hajdutët dhe rajonet më të prekura nga ky fenomen

16:34 - 18.04.24 E.P
GSH APP Download on Apple Store Get it on Google Play

Italia renditet e dyta në Evropë për vjedhjet e automjeteve.




Nga viti 2013 e deri më sot janë vjedhur 1 milion e 550 mijë automjete, janë gjetur vetëm 609 mijë, janë humbur gjurmët e gati 940 mijë, janë nxjerrë në tregjet e huaja ose janë kanibalizuar dhe përdoren për të ushqyer tregun e zi të pjesëve të këmbimit. Dhe në vitin e fundit fenomeni është rritur me 7% ndërsa në të gjitha shtetet e tjera anëtare vidhen më pak se 40 mijë automjete në vit.

Kjo është ajo që del nga analiza ‘Dosja për vjedhjet e automjeteve 2024’, e zhvilluar nga LoJack Italia, një kompani në sektorin e automobilave, e cila mblodhi dhe analizoi të dhënat e ofruara nga Ministria e Brendshme për vitin 2023 dhe i integroi me ato që vijnë nga përpunimi. dhe raporte kombëtare dhe ndërkombëtare për fenomenin.

Numrat nxjerrin në pah se si këto aktivitete janë sot prerogativë e kompanive të vërteta për shitjen dhe/ose çmontimin e automjeteve të vjedhura , të afta për të vepruar shumë shpejt dhe për të drejtuar automjetet ose komponentët individualë të çmontuar përgjatë rrugëve të Ballkanit Lindor ose drejt Afrikës së Veriut edhe Lindjen e Mesme.

Mbi 1 në 5 vjedhje automjetesh përfshijnë SUV/Crossover

Pa dyshim, përdorimi gjithnjë e më i shpeshtë nga hajdutët e pajisjeve të teknologjisë së lartë, të afta për të lehtësuar vjedhjen dhe për ta bërë atë më të shpejtë dhe më pak të dukshme, ka një ndikim deri më sot, mbi 1 në 3 vjedhje të automjeteve të pajisura me sisteme hapjeje pa kontakt (me dhe mbyllje ndarja e pasagjerëve pa futur çelësin) plotësohet gjithashtu falë përdorimit të pajisjeve teknologjike, të cilat shpesh mund të blihen online për disa euro .

Vëmendja në rritje ndaj automjeteve sportive është faktori i dytë nxitës në vitet e fundit. Sot, mbi 1 në 5 vjedhje automjetesh kanë të bëjnë me SUV/Crossover , një kategori gjithnjë e më tërheqëse për këtë biznes, si falë përhapjes në rritje në tregun kombëtar (dhe kërkesës së madhe për pjesë këmbimi), dhe falë apelit që regjistron kjo kategori. në tregjet e huaja në të cilat ‘plasen’ automjetet e marra në vendin tonë.

Renditja e modeleve të makinave më të vjedhura mban pak surpriza krahasuar me vitin e kaluar, ku ato të Grupit Stellantis mbajnë pozicionet e para. Fiat Panda kryeson me 12,571 vjedhje (1 automjet i vjedhur në 10 është Panda), e ndjekur nga Fiat 500 (5,889), Fiat Punto (4,604), Lancia Ypsilon (4,472), Fiat 500 L (2,637) dhe Alfa Romeo Giulietta (2075). Katër pozitat e fundit janë zënë nga Smart Fortwo (1,976), Citroen C3 (1,741), Volkswagen Golf (1,465) dhe Renault Cli o (1,365). Mbi gjysma e vjedhjeve të makinave, 54%, përfshijnë këto modele.

Një kuriozitet: në këtë renditje të veçantë, tre makinat që janë më të vështirat për t’u gjetur janë, me radhë, Golf (rikuperohet vetëm në 35% të rasteve), C3 (36%) dhe Fortwo (37%).

Në kategorinë SUV/Crossover , më të lakmuarit janë Fiat 500X (1,997 njësi të vjedhura në 2023, 10% e totalit të SUV-ve), e ndjekur nga Jeep Renegade (1,653), Peugeot 3008 (778), Jeep Compass (73). ) dhe Renault Captur (663).

Rritja e vjedhjeve të mjeteve motorike (makina+fugona+fuoristrada/Crossover) preku në mënyrë mjaft uniforme të gjitha zonat e vendit, por, duke parë shpërndarjen gjeografike të fenomenit, konfirmohet polarizimi total në pesë rajonet e zakonshme me ngjitës të kuq: me radhë Campania, Lazio, Puglia, Siçilia dhe Lombardia.

 

Këtu janë regjistruar 80.559 nga 99.153 vjedhjet totale kombëtare: 8 nga 10 vjedhjet janë të përqendruara në këto territore . Të dhënat nuk janë befasuese, duke pasur parasysh tendencat e viteve të kaluara dhe konfirmojnë edhe një herë sesi organizatat kriminale preferojnë të veprojnë brenda metropoleve të mëdha ose në disa kontekste të Italisë Jugore, në të cilat ato kanë rrënjosur tradicionalisht aktivitetet e tyre.

Rekordi negativ i Campania mbetet i paarritshëm me 26,045 vjedhje (+9% krahasuar me 2022), i ndjekur në distancë nga Lazio, me 16,912 episode (gjithashtu në rritje vitin e kaluar, me 12%), Pulia (14,978), Siçilia (13,174) dhe Lombardia (9,750 dhe +15% kundrejt 2022). Campania dhe Lazio janë gjithashtu rajonet në të cilat përqindjet e rikuperimit mbeten më të ulëta, përkatësisht 36% dhe 35%. Në këto zona, shpresat për të rifituar makinën e vjedhur janë të pakta: në pothuajse 2 nga 3 raste makina e vjedhur zhduket në ajër pas vjedhjes.

Megjithatë, në zemër të Pulias , sfida e gjetjes së makinave të vjedhura merr një nuancë të veçantë. Këtu, normat tashmë të ulëta të rikuperimit shpesh përkthehen në gjetje që lënë një gjurmë të hidhur: automjetet e gjetura shpesh reduktohen në gërmadha, çmontohen në më pak se 24 orë për shitjen e pjesëve rezervë .

Megjithatë, ka rajone të ndryshme në të cilat pronarët e makinave mund të flenë të qetë. Në fakt, mbeten tetë rajone në të cilat rrëmbimet nuk arrijnë në 600 raste në vit: Basilicata, Valle D’Aosta, Liguria, Friuli-Venezia Giulia, Marche, Molise, Trentino-Alto Adige dhe Umbria. 

Skuterët: Sh, Liberty dhe Vespa më të vjedhurit

Edhe biznesi i vjedhjeve të motoçikletave dhe skuterëve vazhdon rritjen e shënuar në vitet e fundit, ndonëse me një normë më të ulët rritjeje (+2%) se ajo e regjistruar nga kategoritë e tjera të automjeteve. Vitin e kaluar janë vjedhur 31.856 motorë me dy rrota . Nga këto, pak më shumë se 13 mijë (42%) iu kthyen pronarëve të tyre legjitimë, pjesa e mbetur (28 mijë njësi) u zhdukën në ajër, për t’u rishitur kryesisht në vendet e Evropës Lindore ose për të ushqyer tregun e zi të pjesëve të përdorura të pjesëve të këmbimit. .

Duke u thelluar në shpërndarjen e vjedhjeve, dalin në pah disa veçori të këtij biznesi kriminal. Nëse, në fakt, konfirmohet përparësia e Campania-s dhe Lacios, përkatësisht me 6272 dhe 5842 zbritje, në vendin e tretë, në shkallën më të ulët të podiumit është Sicilia (5298), e ndjekur nga Lombardia (4613), Toskana (2061) dhe Pulia (1541).

Top 5 e modeleve më të vjedhura sheh primatin e padiskutueshëm të Honda Sh (7,226 njësi të vjedhura në 2023, pothuajse 1 motoçikletë/skuter e vjedhur në 4 është SH), e ndjekur nga Piaggio Liberty (2,332, duke u rritur me shpejtësi), Piaggio Vespa (1,878), nga Aprilia Scarabeo (1,840) dhe nga Agility Kymco që hyn në pesëshen e parë me 1,382 zbritje. Sh dhe Vespa, me përkatësisht 38% dhe 34%, janë automjetet më të vështira për t’u gjetur.

 

Riciklimi dhe trafiku kufitar

Në qytetet e mëdha si Milano dhe Roma dhe në disa zona të vendit tonë (veçanërisht nëse janë pranë porteve apo kufijve ), vjedhja shpesh synohet në pastrimin ndërkombëtar të parave. Një trafik fitimprurës që përfshin hajdutë që vjedhin fizikisht makinën, pronarët e garazheve apo magazinës ku makina zakonisht lihet të ‘dekantohet’ për disa orë/ditë përpara se të çmontohet ose ngarkohet në kontejnerë ose automjete komerciale, transportuesit dhe në fund agjentët kriminalë. të cilët mbikëqyrin hapat e ndryshëm dhe drejtojnë operacionet deri në shitjen në vendin e destinacionit.

Sipas ekspertëve, kushdo që vjedh fizikisht një makinë të vogël mund të sigurojë një fitim të menjëhershëm prej pak më pak se 1000 euro, të ardhura që mund të rriten deri në 5 mijë euro për makinat luksoze me vlerë 100 mijë euro.

Kostoja e transportit është rreth 2-3 mijë euro nëse vetura lëviz në drejtim të Lindjes, ndërsa i gjithë operacioni që përfshin transportin e mjetit në bordin e një anijeje (brenda një kontejneri) mund të variojë nga 10.000 deri në 15.000 euro. Është padyshim më pak e kushtueshme për të lëvizur makinën duke u mbështetur në një ekip shoferësh që me radhë e ngasin makinën e vjedhur në destinacionin e saj: fitimi i tyre është midis 500 dhe 1000 euro.

Vjedhjet e “pjesshme”.

Sikur të mos mjaftonte kjo, vjedhjeve të automjeteve i është shtuar një plagë e mëtejshme vitet e fundit , ajo e vjedhjeve të pjesshme të komponentëve të veçantë (navigatorë satelitorë, goma, silenciator/katalizator, aktivizues tufë, fenerët LED, bateri elektrike, etj.). ), nxitur nga kriza e prodhimit në tregun e automobilave dhe nga kufizimet tregtare të shkaktuara nga konfliktet që janë zhvilluar së fundmi në Ukrainë dhe në Kanalin e Suezit, të cilat i kanë bërë ato edhe më të shtrenjta dhe më të kërkuara. Pasi të vidhen, pjesët më pas dërgohen në tregun e zi kombëtar të pjesëve të këmbimit ose grumbullohen në kontejnerë dhe ngarkohen në anije që nisen nga portet e Detit Tirren.

Që nga pas Covid-it e në vazhdim, ky biznes kriminal ka përjetuar një fazë rritjeje të vazhdueshme, si rritja e nivelit të alarmit të regjistruar veçanërisht në disa zona të vendit tonë, veçanërisht për pronarët e mjeteve më të njohura nga hajdutët e makinave. Duke vëzhguar trendin e dhjetë viteve të fundit, nga viti 2013 deri në vitin 2023, të dhënat rezultojnë të jenë padyshim alarmante , pavarësisht ndalimit pothuajse total të aktiviteteve në vitin 2020: janë përdorur 1 milion e 550 mijë automjete (makina, SUV/Crossover, furgona, mjete të rënda. , motoçikleta) të vjedhura në Itali. Nga këto vetëm 609 mijë u gjetën (39% e totalit), 939.500 u zhdukën në ajër.

Nëse shikojmë vetëm katër rrotat, nga viti 2013 e deri më sot zbritjet shkojnë në mbi 1 milion e 113 mijë, disa qindra mijë njësi më pak se regjistrimet e makinave të regjistruara në 2023.


Shfaq Komentet (0)

Shkruaj nje koment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.